AuPair Adventures Scotland - Reisverslagen van Monique - WaarBenJij.nu AuPair Adventures Scotland - Reisverslagen van Monique - WaarBenJij.nu

AuPair Adventures Scotland

Hi there! Ik ben Monique, 24 jaar en kom uit Rhenen. Altijd had ik al de droom om eens naar het buitenland te gaan om één jaartje als au-pair te werken binnen een gezin. Na mijn studie ben ik echter gelijk op mezelf gaan wonen en gaan werken hier in Nederland. Het verlang bleef echter om dit toch nog eens te gaan doen. In het voorjaar van 2018 maakte ik voor het eerst kennis met de schoonheid van Schotland en stiekem was ik gelijk een beetje verliefd. Daarop volgden nog twee tripjes en vanaf eind juli zal ik sowieso voor één jaar naar Schotland gaan om daar binnen een gezin met drie jongens van 11, 9 en 3 jaar au-pair te zijn. Op deze site zal ik jullie regelmatig, door middel van een blog, op de hoogte houden van al mijn avonturen. Dus wil je op de hoogte blijven? Laat het me weten, dan zet ik je op de mailinglijst!

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2019

ONE YEAR!

22 Mei 2019

Blessings

13 Maart 2019

Life in Linlithgow

12 Januari 2019

Halverwege!

22 December 2018

Grandma got run over by a reindeer
Monique

Actief sinds 29 Juni 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5767

Voorgaande reizen:

28 September 2019 - 29 September 2029

Dailylife in Dùn Èideann

29 Juli 2018 - 29 Juli 2019

AuPair Adventures Scotland

Landen bezocht: